Vacature
Administratief-commercieel talent

Hou je van een dynamische, uitdagende en super gevariëerde job in de vastgoedontwikkeling?
Dan zijn wij op zoek naar jou! Jij? Ja jij!
Wij zijn een ervaren projectontwikkelaar gevestigd in Hasselt, met een uitstekende reputatie in de sector.

Jobomschrijving

Heb je zin om ons projectteam te vervoegen en een boeiende loopbaan uit te bouwen als administratief-commercieel talent? Met op termijn doorgroeimogelijkheden tot Office Manager binnen ons bedrijf? Ben je stipt, organisatorisch en gestructureerd om de kantooradministratie te organiseren, maar bezit je toch de commerciële flair en motivatie bij het contact met klanten, notarissen en andere instanties? Wil je je graag inzetten om onze organisatorische werking, administratie en verkoop/verhuur dossiers op te volgen en wil je actief meewerken om onze algehele administratie te optimaliseren?

Wij verwelkomen graag een goedlachse administratieve duizendpoot met voldoende passie voor vastgoed. Voor ons is het een plus als je een vastgoedopleiding én/of werkervaring hebt in vastgoed. Verder zien we graag dat je positief, enthousiast en sociaal vaardig bent. Jouw leergierigheid, dynamiek en organisatorisch talent nemen we er met alle plezier bij!

We leiden je op om op termijn de administratieve, communicatieve én organisatorische spilfiguur te worden van het hele team. Zo weet jij weet als geen ander wat er reilt en zeilt in en rond het kantoor!

Naast het eerste aanspreekpunt en administratief dossierbeheerder sta je ook in voor :

  • mail- tel- en agendabeheer, klantencontact, gebruik van vastgoedsoftware voor publicaties, contacten, schattingen, enz.
  • verkoopdossiers en verhuurdossiers samenstellen en juridische overeenkomsten en documenten opmaken en overmaken aan klanten en hun notaris
  • bezichtigingen voor de verhuur

Samen met het hele team gaan we voor maatwerk, matchmaking en een persoonlijke totaalaanpak van onze klanten. In ons kantoor staat kwaliteit immers vér boven kwantiteit.

Uiteraard word je in dit alles opgeleid én ondersteund door je bereidwillige collega’s!

Ideale profiel

  • Je hebt bij voorkeur professionele ervaring en/of opleiding in vastgoed*. Dit is géén must, wél een groot pluspunt!
    (*als vastgoedbediende – bachelor rechtspraktijk– postgraduaat vastgoed – vastgoedmakelaar of vastgoedexpert – gelijkaardige ervaring in vastgoedsector of notariaat)
  • Je bent goed georganiseerd, planmatig en werkt gestructureerd.
  • Je kan zelfstandig te werk gaan, bent nauwkeurig en stressbestendig.
  • Je bent sociaal vaardig, klantvriendelijk en erg gemotiveerd.
  • Je bent proactief, neemt initiatief en denkt vooruit!
  • Je hebt een goede kennis van MS Office en Navision.
  • Je bent thuis in sociale media en kennis van online marketing is een groot pluspunt!
  • Je spreekt vlot de Engelse taal.

Statuut en verloning

Dienstverband: voltijds – onbepaalde duur – competitieve verloning aangevuld met extralegale voordelen.

Voelt deze job als thuiskomen voor jou? Twijfel dan niet langer en solliciteer nu.

Wij zien je sollicitatie alvast graag tegemoet!

Onze visie op vastgoed is luid en duidelijk

Kwaliteit

Kwaliteit in mensen en materialen die zich vervolgens vertaalt in kwaliteit van leven.

Vernieuwend

Weg van gestandaardiseerde saaiheid, richting unieke totaalconcepten waarin wonen, werken en leven samenvloeien.

Duurzaam

Wij kiezen onze materialen in functie van mens en milieu. Samen zorgen we voor morgen.